Hembys Mercurius

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av hembysmercurius - 31 januari 2014 14:26

er ppHej du där! Nu ska jag försöka blogga lite mer om min och Curres utveckling. Tappade bort lösenordet men nu är jag iaf här igen!


Jag bröt armen för två veckor sedan så jag har inte kunnat rida nu på två veckor, håller på att bli galen(!).


En bra start är ju en liten bildbomb så jag lägger upp några foton som jag fotade när Jossan var och tävlade i söndags.



Tycker det är jobbigt med vita hästar men måste säga att det här ekipaget är riktigt fina! Black&White 


 

       

 Vinnarbilden!  

Team Bohlin Östlund



Team Mercurius

   

Den här bilden är jag, som är en ögonbildsälskare, riktigt nöjd med.  

Två gubbar njuter i solen efter en rolig tävlingsdag.



//Erica

Ovido - Quiz & Flashcards